Naslovnica Istaknuti članci Vrijedne ruke tri generacije žena izgradile brend “Motherhands”

Vrijedne ruke tri generacije žena izgradile brend “Motherhands”

Najmlađa članica porodice Lejla Tabak Šiljak kazala je da je ideja o osnivanju brenda krenula iz želje da osmislim kako i na koji način da predstavim nanine i mamine ručne radove

394

Tri generacije žena jedne porodice stoje iza brenda “Mothershands” (Majčine ruke) koji je pokrenut prije dvije godine.

Najmlađa članica porodice Lejla Tabak Šiljak kazala je da je ideja o osnivanju brenda krenula iz želje da osmisli kako i na koji način da predstavim nanine i mamine ručne radove.

Lejla Tabak Šiljak sa mamom i nanom (Foto: Klix)

– S obzirom na to da su obje već dugi niz godina vezane za kuću i da im pletenje predstavlja zadovoljstvo, ali i vid terapije, kontaktirala sam udruženja koja pružaju podršku ženama koje se bave izradom ručnih radova. Nažalost, ideja nije mogla biti realizovana iz logističkih razloga – kazala nam je Lejla.

Nakon toga je došla na ideju da samostalno, putem društvenih mreža predstavi ono što njih dvije rade.

– Ispočetka smo se bazirali na šalove, zatim vremenom na džempere i kapute. Proizvode predstavljamo putem društvenih mreža i Orea platforme. U projekat osnivanja brenda i registracije obrta smo krenule samostalno i samofinansirajući se, bez podrške institucija ili nekih drugih udruženja – objašnjava ona.

Dodaje da nabavka sirovina i materijala uopšte nije jednostavna.

– Istraživanje tržišta oko nabavke kvalitetnih vunica i sam proces nabavke i isporuke zna biti i jeste dugotrajan, iscrpljujući, ali pruža i zadovoljstvo i osjećaj radosti i uzbuđenja kada nam bude isporučena na adresu – navodi Lejla.

U međuvremenu se i Lejla pridružila nani i mami u izradi pletenih odjevnih predmeta .

Lejla Tabak Šiljak

– Pokušala sam da spojim par vještina iz mog iskustva iz oblasti dizajna. Kao rezultat imamo odjevne predmete vlastitog dizajna i 80% naših proizvoda predstavlja unikatni rad. Najčešći kupci su žene, jer smo se pretežno bazirale na žensku proizvodnu liniju, ali nerijetko dobivamo narudžbe i od muškaraca kao poklon supruzi, majci, djevojci. Do sada smo imali narudžbe iz Londona, Njujorka, Milana, pa čak i Hong Konga– kaže Lejla.

Dodaje da se zahvaljujući informacionim tehnologijama i društvenim mrežama njihovi radovi veoma dobro plasiraju i pronalaze put do svojih kupaca.

– Svakog kupca evidentiramo u svoju bilježnicu, upisujemo ime, prezime, datum i proizvod koji su kupili. Svaki od njih ima posebno mjesto u našim životima. Svaki komentar, svaki kupljeni proizvod znače radost, osmijeh kod dvije žene koje nemaju socijalnu interakciju, ali imaju osjećaj korisnosti i želju da svojim rukama obraduju mnoge koji žele i cijene ručni rad – kaže na kraju Lejla.

Proizvode ovog zanimljivog brenda možete pogledati na Mothershands | Facebook