Naslovnica Lifestyle Bicikliranje i mršavljenje: Plan s kojim je moguće gubiti i kilogram sedmično

Bicikliranje i mršavljenje: Plan s kojim je moguće gubiti i kilogram sedmično

Prema podacima naučnika sa Univerziteta Harvard tokom pola sata bicikliranja umjerenom brzinom (19 do 22 km/h) osoba teška 70 kilograma izgubit će oko 300 kalorija

249

Jedan sat dnevno na biciklu izvrstan je način za potaknuti gubitak kilograma. Koliko kalorija ćete izgubiti ovisi, naravno, o više faktora među kojima je i brzina bicikliranja. Prema podacima naučnika sa Univerziteta Harvard tokom pola sata bicikliranja umjerenom brzinom (19 do 22 km/h) osoba teška 70 kilograma izgubit će oko 300 kalorija.

Ono će, dokazali su i naučnici popraviti vaše raspoloženje i pozitivno utjecati na vaše zdravlje. S obzirom na to da ćete se zahvaljujući bicikliranju osjećati smirenije i sretnije, mnogo je manja vjerojatnost da ćete osjetiti potrebu da navalite na slatkiše i ostalu nezdravu hranu.

Iako će možda biti primamljivo gubiti više, jedan kilogram sedmično bit će dovoljan jer rapidan gubitak težine je, između ostalog, teško održati i mnogi ljudi brzo vrate više kilograma nego su izgubili.

Vožnja biciklom popravit će vaše raspoloženje i pozitivno utjecati na zdravlje

Tijekom većine vožnji ciljajte tempo koji vas ostavlja bez daha, ali ne toliko da niste u stanju voditi razgovor. Većina treninga neka bude na ovoj razini koja vas, iako može biti zamorna, neće svaki put dovesti do potpune iscpljenosti. Cilj je, ponovit ćemo, sat vremena dnevno.

Budite motivirani tako što ćete pratiti svoj napredak. Također, nemojte se obeshrabriti ako se stvari ne budu uvijek mijenjale istom brzinom.

Vi trenirate svoje tijelo kako bi bilo što spremnije i učinkovitije. Postojat će sedmice u kojima ćete vidjeti veliki napredak, ali i one u kojima će vam se činiti da ga nema.

Što se tiče praćenja napretka, mjerite se jednom sedmično idealno bi bilo u isto doba dana. Dobro vrijeme je ono nakon prvog jutarnjeg odlaska u WC.

Ako aktivnost pratite pomoću za to stvorenih aplikacija, s vremenom ćete vidjeti kako vam se kondicija poboljšava- brže ćete se kretati zbog čega ćete se i bolje osjećati.

Bez obzira volite li brže ili laganije vožnje, u društvu ili sami, vaš bicikl odvest će vas na predivne lokacije

Odjeća je još jedan sjajan način da provjerite kako vam ide. Ako imate omiljen odjevni komad u koji želite ponovno stati ili nešto što trenutno nosite, svakih nekoliko sedmica  provjerite kako vam stoji.

Najbolja stvar kod bicikliranja je ta da je zabavno. Bez obzira volite li brže ili laganije vožnje, u društvu ili sami, vaš bicikl odvest će vas na predivne lokacije i omogućiti vam čak da zaboravite da vježbate dok uživate u prizorima oko vas. Zato učinite ga dijelom vašeg života i bit ćete sretni.

I ne zaboravite uzeti barem jedan dan pauze u sedmici, te se obavezno posavjetujte s liječnikom ako imate bilo kakvih zdravstvenih problema.